Shopaholic

Lördag

Har blivit lite tradition att om lördagmorgornana efter att jag släppt ut hästarna, lägga mig i sängen igen och kolla på gamla avsnitt av ponnyakuten. Sjukt roande!

När jag klivit upp for jag till Maria och fick semelfika och kaffe. Gött! Vi gick på stora staden Götenes gator och torg och jag har faktiskt shoppat! Kläder till mig av allt i världen, inget till hästarna alltså!
Lyckades ju slita sönder dragkedjan i min stalljacka för några dagar sedan lagom tills alla minusgrader kom så en ny jacka blev det. Och så slog jag på stort och köpte en helt vanlig tröja också. Var faktiskt väldigt länge sen jag köpte nya kläder åt mig själv och det märks rätt bra i min garderob.. De mesta är gammalt och fult och har dessutom börja sitta väldigt dåligt eftersom jag gått ner i vikt på sista tiden..


Jackan var inte den snyggaste men för 100spänn skiter jag faktiskt i det. Funderade dock ett tag på att ta en turkos/rosa sak, men jag hejdade mig. Behöver ju inte alltid köpa det fulaste jag ser

image description



Blev en kortis med pajen idag, bara skritt då hon kändes lite stel. Har nog träningsvärk från igår kan jag tänka mig. Men hon kändes fin.
Imorgon blir det nog en liten tripp till grannens skog och torsdag blir det ridhus!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0