Let's do this

Det var väldigt lugnt på puben igår. Kl 22 hade det bara kommit en person haha. Skönt att det inte var så stressigt, men tiden gick lite segare när det var lite att göra. Festutskottet hade i alla fall ordnat med en raggningsreplikstävling, men ingen från fest var där så jag och Frida fick försöka styra upp. Jag blev raggad på och Frida bedömde vilka som fick gå till final. Kom repliker på alla nivåer, vissa bra och vissa riktigt dåliga men det var rätt roligt ändå.

Håller på att kirra sommarjobb vilket känns väldigt skönt! En sak mindre att stressa om, behöver ju verkligen få något jobb  i sommar så  jag har råd att tävla och träna så mycket som jag tänkt.

Nu ska jag börja plugga för dagen och ikväll blir det ridhus. Jag verkligen ÄLSKAR att ha egen transport så jag kan åka när jag vill. Förstår inte hur jag klarat mig utan så pass länge. Eller ja, då har jag ju i och för sig alltid stått på ställen med ridbana/ridhus på plats, men det kommer underlätta grovt i sommar!

Har även anmält mig till WAlaget. Kände att det var lika bra, var ju så roligt förra året. Första träningen på lördag

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0