An eye for an eye

Varför hittar jag ingen vettig information om fiskögon? Alla intressanta artiklar går inte att få tag på, utan man blir bara lockad och lurad av abstractet. Något irriterande. Gick vidare och skrev om skorpioners punktögon istället. Snart är det klart.

Imorgon är det hönsdissektion på schemat. Ska bli intressant. På torsdag är det fiskdissektion men den vet jag inte om jag ska gå på, är inte obligatorisk och att åka in till stan bara för den känns sådär. Då kan jag lika gärna stanna hemma och plugga istället. Jobbar som sagt mycket bättre på heldagar.
Imorgon är det också studiebevakningsmöte efter lunch.


Hoppas världen smält upp lite mer imorgon så det går att rida. Pajen blir så dryg att ha och göra med om hon får stå länge. I värsta fall går det nog att skritta på ängen i alla fall, ridhuset är ju bokat varje onsdagkväll och är det lika halt vill jag inte lasta henne..


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0