A reminder

Hmm.. Man kanske skulle ta in dom där hästarna och gå och lägga sig. Är studiebesöksdag imorgon också, vi ska till Tjärna och kolla på marina djur. Blir säkert kul, men bussen går 0700 dvs en timme tidigare än jag brukar kliva upp i vanliga fall.. Suck..
Tror som sagt att det blir kul, men just nu känns det som att jag lika gärna hade kunnat stanna hemma och plugga istället. Hade totalt glömt bort att vi skulle åka imorgon och som tur var påmindes jag om det idag.. Hade ju varit lite drygt att missa detta moment då det är obligatoriskt, och missar man det måste man komma tillbaks nästa år och göra det istället för det går inte att komplettera.
Nå skit samma, blir säkert bra som sagt.

Men nu hästar in och jag i säng!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0