Alive

Hemma i Skara igen efter drygt en vecka i Pajala över jul. Är alltid lika roligt att åka hem!
Skönt att träffa familjen och lite kompisar, fick lite julklappar, mamma (och delvis pappa) lyckades med konststycket att göda upp mig 2,5kg, bastat massor, gått lite promenader och bara myst och chillat.

Eftersom jag har världens bästa papi kan jag glatt meddela att min dator numera förstår att koppa upp sig på internet här hemma! Ett fyrfaldigt leve för de båda två, hipp hipp hurra hurra hurra hurra!
Detta betyder alltså att jag nu kan (läs orkar) bli lite mer engagerad med det här att blogga igen, paus för publikens jubel, så 2013 kommer vara mer omskrivet än vad 2012 varit. En snabbuppdatering om hur allt går med hästarna och övrigt liv kommer att komma.

Dock börjar jag inte idag utan nu ska jag fortsätta kolla sagan om ringen.


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0