Where you at

Sitter i obygden hos Jonas. Var sjukt länge sen Jag var här (som vanligt).. Idag har vinplockat kantareller, blev en sisådär 4-5 kg = mitt mineralbehov för vintern.. Sitter med Jonas iPad nu men vet inte om jag tycker om den, den är lite klumpig att skriva på men det är nog en vanesak. Den äjuni lättare att ha i famnen än min skena dator.. 
 
Här stannar jag iaf till onsdag då jag åker hem och får besök av världens bästa syster, det ska bli sköj.
 
Hästrna mår fint, Kajsahoppar harrepat sig väldigt bra under sommaren så snart blir det att slå på skor igen. Men när jag gått med henne på stallplan som har rätt grovt grus har hon inte visat något obehag utan gått på som vanligt.. Har jag riktigt tur så kommer hon klara lite lätt ridning barfota, det hade verkligen vart guld!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0