Mr B

Har precis kollat på Buck som gick på SVT. Väldigt bra dokumentär som jag kan rekommendera! Blev inte allt för oväntat nog sjukt ridsugen
 
 
Jonas håller på att packa, han åker till Polen imorgon.. 
Sittmeneden hans iPad och jag kan inte direkt säga att jag gillar den. Autocorrect är något störigt och så är den lite obekväm att skriva på..  Så håll ljudet i min telefon på att glappa. Väldigt irriterande när man skriver sms och knappljudet kommer och går lite som det vill. Alla mina teknikpryttlar dör, min dator vägrar ju koppla upp mot internet hemma och min käre farbror vet inte vad det barnaarv för fel.. Crap.. Är ju som något smidigt att ha en fungerande dator nu när skolan börjar och allt

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0