What a feeling

Blev ett riktigt bra pass idag. Hade nästan glömt hur sjukt roligt det är att rida! Har ju inte gjort det på en vecka utan bara longerat och promerat med hästarna.
I början var det dock lite kämpigt, hon var lite all over the place, men så småningom kunde hon fokusera och det gick riktigt bra. Mitt i allt kom dock en rejält hagelskur så vi flydde och gömde oss under ett träd tills det gick över. Har fortfarande lite problem i galoppen, speciellt i vänstervarv. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men det är något som inte riktigt stämmer. Kom på mig själv med att sitta och tippa in flera gånger, det måste jag verkligen skärpa mig med!
Helt plötsligt kom solen och det blev vansinnigt varmt, ungefär samtidigt lossnade allt och jag kunde bara sitta och glida runt med henne. En fantastisk känsla!
Ringde Per men han hade inte sitt bokningsblock hos sig så jag får göra ett nytt försök imorgon. Hoppas han har nån tid innan helgen, det hade varit guld

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0