Let's call it the end

Funderar på om jag skulle ta in hästarna lite tidigare idag och gå och lägga mig innan det blir imorgon för en gångs skull.. Nå inte riktigt än oavsett, myser så gött med Blobben på soffan.
Imorgon ska jag försöka hinna med att börja rycka honom också, då får butiken in ännu en variant bomaterial...

Måste hålla reda på dagarna nu när det är lov, vore ju tokigt att missa tävlingarna bara för att jag är ledig och snurrig. Allt gick i alla fall riktigt bra under ridningen idag. Tränade lite mer övergångar och idag funkade avsaktningarna mycket bättre och jag red igenom båda horsemanshipmönstrena och det gick riktigt bra. Blev ett kort pass eftersom hon var så duktig.

Just det, på torsdag kommer ju min lille slav Evalill som ska grooma åt mig under RiS. Kul! skönt med hjälp av någon som kan också, var fantastiskt roligt att Jonas följde med i lördags, men han har ju inte riktigt lika mycket erfarenhet som EL om man säger så höhö.


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0