Let there be light

Första gången på väldigt länge jag gått och lagt mig så här tidigt. Klockan är 2317 och jag ligger redan i sängen, skönt!
Nu har jag i alla fall hämtat hö och fått ljusen fixade. Det var bara glapp i kontakten så nu är den bytt och transporten alla lampor strålar som små solar precis när dom ska. Sjukt härligt att det inte var elfel utan att det gick smidigt att fixa. Fick hjälp av Hans som känner folk som kan saker, hur bra som helst!!

Har för övrigt även kollat upp lite angående sjukgymnaster här i stan. Fick tips av Kajsa om att hennes tjej är osteopat och i stort behov av att klippa sig så att eventuellt göra ett kastbyte där hade ju varit guld. Fast på senare dagar har tuffer varit lite mer medgörlig.. Nå det kan ju vara värt att kolla upp lite fort ändå, det kan ju inte skada i alla fall

Nå nu ska jag sova, mina ögon blöder lite


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0