It's gonna be a long day

Har hunnit med massor och klockan är bara tjugo över ett än. Har mockat till hästarna, varit på promenad med Bobby i Petersburg som var riktigt fint att gå i. Bra spår och lite folk, bobbsan sprang mest hela tiden och tyckte också det var kul. Nu sover han som en klubbad säl här på soffan.
Sen for vi och träffade hon som skulle prova sadeln, hoppas den passar nu!
Så passade jag på att öka mitt (obefintliga)lager grimmskaft. Blev ett nytt till transporten också och det ska hon väl tusan inte kunna ha paj. Min lille pajjarPaj. Gick och handlade lite mat också, fick sån sug på barndom så jag köpte mig lite i ett rött paket. Såna åt jag när vi var i USA för flera år sen med familjen. Då tyckte jag dom var fantastiskt goda så man får ju lov att kolla om smaken ändrats något sen dess, var ju trots allt ett X antal år sedan..


Kommentarer
Postat av: Ystret

Här där vi bor finns det ofärgade såna ringar till frukost. De smakar i princip ingenting. Hur var de färgglada? Kommer inte ihåg om jag gillade dom eller inte.

2012-04-04 @ 04:24:36

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0