Hello old friend

Så har Jonas och Bobby åkt hem och jag är ensam och hundlös igen.
Har varit riktigt mysigt att haft lillefisen här så pass länge, han har nog också tyckt det vart skönt med lite semester. Mycket utevistelse och sovande på soffan.
Har tagit det lugnt med hästarna den senaste veckan också. Har inte ridit Pajen alls sen RiS. Dels för att det har varit kissigt väder, regnat varje dag, och dels för att jag helt enkelt inte haft ork eller lust ens. Och har man inte det brukar det vara bättre att låta bli att rida än att göra det bara för att man "måste". Tror hon har mått bra av lite semester också, smälta alla tävlingsintryck från sista tiden, men imorgon är det dags igen!
Blir nog att åka till Slöinge nästa helg i alla fall, har inte hört något från tandläkaren så då antar jag att han inte kommer under veckan utan senare. Blir nog att tävla wr och re för laget, och så tänkte jag ta dom klasserna individuellt också och eventuellt en horsemanship bara för att vara inne på banan lite extra.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0