Big spender

Igår vad jag och Jonas till Skövde en sväng. Jonas skulle för ovanlighetens skull ha nå fiskesaker och så passade vi på att gå på stadens gator och torg. Och då hände något extremt oväntat! Jag av alla människor på jorden handlade kläder TILL MIG SJÄLV! KLÄDER! JAG! Sånt händer aldrig men jag insåg att det var rätt länge sen jag gjorde det = min garderob ser ut som skrutt och jag faktiskt behövde ett par nya jeans eftersom alla mina 13 par håller på att falla i bitar.
Även att jag var/är i stort behov att ett par skor då jag bara har typ två par man kan använda varav ett har hål rakt in i båda sulorna vilket kan upplevas lite jobbigt när det är blött ute.
Så jag kom hem med ett par skor, en tröja, ett par jeans och en skjorta jag ska försöka sy till lite och ha på tävling. Woho!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0