What did we do

Idag tog jag och Hansan en tur efter skogsvägen jag och Kajsa hittade igår. Hon var extremt hetsig på vägen och hade väldiga problem att slappna av, men efter en liten galopp blev det bättre. Var kanske så att hon hade lite spring i bena. Det var iaf första gången vi tog en galopp i skogen hon och jag, men det gick alldeles utmärkt. Fattade även rätt galopp i båda och saktade av utan problem. Hennes galopp är ju även sjukt bekväm, mycket mjukare än traven.

Sen blev det lite mer lastträning. Gick bättre idag, hon nästan springer in i transporten nu så det är verkligen inget problem. Att gå ut gick också mycket lugnare till, så ett par gångers träning till så blir det nog fint.


Har varit sjukt sugen på chips sen igår, men jag är allt för slö för att fara och fixa någora och det är nog lika bra. En macka eller apelsin är nyttigare..

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0