Stupid girl

Lyckades med konststycket att försova mig idag. Började 10 och hade ställt klockan på 08 så jag skulle kunna snooza ett bra tag och käka frulle och allt i lugn och ro. Visst började jag med att snooza på, men någonstans misslyckades jag med att se skillnad på den stora gröna SNOOZE och den stora röda STOPP knappen.. Vaknade tjugo i tio.. Nå jag hann i tid iaf om än på håret

Ikväll tog jag en tur med Kajsa. Hennes kondis måste upp en bit! Sen blev det mys med henne och Honey.

Imorgon ska jag handla matlådor en gång för alla så jag kan ta med vanlig lunch till skolan! Skulle även behöva en ordentlig kalender och en pärm eller liknande för att hålla reda på alla papper man får. Nå får bli att fixa imorgon.
Beställde böcker igår, drygt 1200 kr för fyra böcker. Helt sanslöst!!

Nu ska jag läsa lite om kaniner så det är gjort

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0