Something pretty

SÅ. Nu när jag textbombat tidigare idag blir det (som utlovat) även en bildbomb..



Hästarna i grannhagen. Ett par ardennrar med tillhörande föl. Fölen är ungefär lika stora/små som Kajsa



Det syns inte riktigt på bilderna, men det är ett par rejält stadiga hästar!





Mitt IDkort under nollningen.





Släpade pappströbalarna från transporten





Ända hit släpades dom. Det var jobbigt kan jag lova.. Även att ströet gör att hela stallet luktar kontor





Stallgången. Hansans box är den längst in till vänster, och Kajsas den direkt till vänster





Hansans box full med pappersströ.





Detta är stallgången direkt till höger från stalldörren. Dörren rakt fram är in till sadelkammaren





Som ser ut såhär..




Och så, mitt hus rakt fram och förådshus till vänster.
Nej skoja bara, det är Görans hus rakt fram om mitt lille till vänster




Och så stallet sett från min altan




Bilder från insidan av mitt gigantiska hus kommer en annan dag.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0