Read my mind

Sitter i biblioteket och pluggar lite. Har egentligen slutat 12 men eftersom jag faktiskt tänkte anstränga mig och gå på pubmötet vid 16 så var det ju lika att stanna kvar. Och som en liten bonus har jag gjort massa skoljobb som annars blivit liggande lite längre. Imorgon är vi dock helt lediga och jag har storslagna planer på att åka och träna båda hästarna (och kanske plugga lite mer på kvällen)
I lördags(?) träffade jag tjejen som hade varit intresserad av att bo där jag bor och hade lite saker i en av Görans ladugårdar/förråd. Hon går EoD trean och rider också western, så vi ska försöka rida ihop ibland. Alltid roligare att rida i grupp. Hon ska även följa med till Per på måndag.

Nu ska jag försöka göra ett sista läsryck innan mötet.


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0