Kill them all

Vart ute på promenad med båda hästarna idag. Först en sväng med Hansan på runt 40 min. Hon var väldigt duktig och höll sig bra bakom, både i skritt och trav. Sen med Kajsa som höll sig lite väl mycket bakom, fick dra henne mer eller mindre bitvis.. Men båda fick röra på sig lite iaf.
Har även vart och köpt Switch och förhoppningsvis hjälper det mot dom där förbannade äckliga älglössen



Annars får det helt enkelt bli så att jag klipper dom, men det vore ju lite tråkigt..

Imorgon slutar jag redan kl 12 men tänkte stanna på skolan och plugga lite fram tills det är pubmöte på eftermiddagen. Har lite PBL att göra och så måste jag läsa ett par kapitel i Evolutionsbiologiboken

Saknar mina killar...

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0