Here you got some



Låt oss börja rundturen i hallen. Detta foto är alltså taget när jag står  i hallen. Vyn är över köket och delar av vardagsrummet. Det blåa som anas till vänster i bild är toalettdörren



Bakom den ser det ut såhär. Litet och trångt, men det är första gången på väldigt många år jag bor så jag kan se migsjälv i spegeln på toa, alltså inte bara toppen av mitt huvud utan hela nyllet.



Resten av köket ser ut på detta vis. Har en ugn, spis och micro (och en väldans massa disk)



Detta är alltså mitt vardagsrum som jag spenderar mest tid i. Gärna semiliggandes på soffan (som är lite obekväm) kollandes på tv



Andra sidan av vardagsrummet ser ut såhär. Man kan även se min kyl och frys i rejäl storlek. Gilla.
Stegen används som handukstork



Klättrar man upp i stegen möts man av denna syn. Jag sover till höger och har verkligen inte bäddat för detta tillfälle (eller någonsin annars heller)


Så nu har ni fått se lite bilder av mitt hem. Men det bästa är ju ändå att uppleva det live så kom gärna och hälsa på


Kommentarer
Postat av: lina

Det ser så himla fint och mysigt ut, kanske jag kan komma någon helg!/Lina.

2011-09-26 @ 19:03:27

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0