Wait for it...

Sitter här och läser lite evolutionsbiologi. Kan meddela att det inte är den mest spännande bok jag läst i mitt liv. Men men, har iaf läst ett kapitel och jag tror jag nöjer mig med det för idag. Imorgon har vi ju "eget arbete" dvs ledig hela dagen, så det får bli mer läsande då. Ska även ta tag i mitt projektarbete en gång för alla tänkte jag.

Gårkvällen var väldigt trevlig. Vi var ett gäng som samlades hos Johanna och åt pizza. Blev en hel del prat om djur (oväntat va..) utbidningen, projektarbeten, framtidsplaner, mål osv osv.

Idag följde Henrietta med hit och vi tog en ridtur i skogen. Jag tog för första gången allround sadeln som jag fick med Honey, och den var sjukt obekväm. Efter X antal år i westernsadel har min sjärt blivit lite bortskämd.
Vi var ute drygt en timme och det var väldigt skönt väder, lite lagomt höstigt sådär.

Planen för imorgon är:
Plugga
Baka till PBLen
Plugga mer
Ev åka och träna med Kajsa

Planen för kvällen är:
Kolla på tv och äta godis tills jag spyr/somnar


Just det, har anmält mig och Honey till hennes första tävling som blir nästa lördag här i Skara. I samma ridhus som vi åker och tränar i. Blir pleasure och horsemanship, båda walk & trot klasser. Ska bli jättekul det!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0