Movies

Så var det fredag igen.
Hela veckan har gått så fort. Har ändå inte gjort så mycket känns det som.
Nästa vecka har vi "egen tid" på måndag och fredag så den lär ju också gå fort. Har tänkt att jag ska till Skövde och hämta strö och hö blir det nog också.

Idag har jag klippt tre från klassen. Trevligt. Nästa vecka blir det två till.

Imorgon ska vi ha pizza och vinkväll i stan, ska bli mysigt. Kommer att sova i stan hos Henrietta så jag inte behöver cykla hem på kvällen. Hästarna får vara ute tänkte jag.

Har även tänkt bju på lite filmer från bla ett par tävlingar från i somras och en kortis fårn när jag och Honey var hos Per. Håll till godo..




Detta är C Trailen från Sandviken. Gillar speciellt det som händer 1.43 samt efterföljande (viskande) komentarer..



Detta är trailritten för laget, samma tävling, minus ett par sekunder i början



Här är horsemanship mönsterdelen också den från Sandviken



Här är min trail från Avestatävlingen



Och så en liten film från träningen.


Nu ska jag fortsätta dricka the och kolla på tv.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0