Pain

Min älskling är halt!
Tog in henne och hon gick som vanligt, började rida fram i kohagen och hon gick på som vanligt. Det var i galoppen jag märkte att något inte var ok så jag hoppade av och hon gick knackigt fram, så ut på grusvägen och trava lite. Var väldigt svårt att se vilket ben det var hon markerade på, men det var tydligt att nått inte stod rätt till.
In och ringa Göran som var på veterinärmuseet men skulle komma hem på ett tag. Stog och myste och flätade manen på henne undertiden.
Han kom och klämde igenom hovarna och konstaderade att det mest troligt är sömtryck på vänster fram. Blir ju alltid LIVRÄDD när det är något. Kajsa är ju inte den som har ont för något litet om man säger så.
Han tyckte iaf vi skulle avvakta och kolla igen på morgonen och är det något då så får vi plocka av skon.
Min lille snuttis!


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0