Move it

Sitter och laddar ner alla resterande P3 Dokumentärer jag har kvar att lyssna på. Är väldigt trevligt att lyssna på det när jag lullar på i stallet, har ju ingen radio där, och det är nog lika bra, för då hade jag bara lyssnat på randomradioprogram, men nu, nu kan jag ju istället lyssna och lära mig. Gud så vettigt av mig

Flyttade in lite hö och strö i ladan förra veckan




På torsdag går jag skola till tre och efter det blir de hem och göra iordning stallet för helgens besök. Jeanette och Evalill ska ju ha sina hästar hos mig. Kostar ju endel (1100.-) att ha dom uppstallade på Axevalla
Som tur är (kan man säga) ville Linda ha sin häst på plats och det passar ju rätt bra eftersom jag bara har plats för två extra..

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0