Good to go?

Så! Efter gårdagens dramatik med Kajsas återkommande hälta har jag lite bättre trevligare nyheter. När jag tog ut dom i morse var hon fortfarande något halt och lite tjock i höger ben. Tänkte att jag skulle avvakta till eftermiddagen innan jag ringer hovis igen. När jag kom hem och sprang med henne visade hon INGENTING!!
För att vara på den säkra sidan longerade jag henne också för att kunna se lite bättre och hon hade ett helt annat steg än vad hon haft dom senaste dagarna. Mycket mera framåt! Kändes riktigt bra att se. Även att högerbenet också gått ner rejält bara sen imorse.
Men bara för att vara på den säkra sidan bad jag Göran kolla lite, han tyckte dock att det inte borde vara några problem iom att hovis fick ut allt igår, så nu håller vi tumme ännu hårdare för att det ska vara bra inför helgen!



Urgrävt..

Känner mig inte helt 100% på att hon "håller" nu, men grundmagkänslan är betydligt mycket bättre  idag än var den var igår.
Reservplanen är att låna en häst till WA klasserna och stryka mig individuellt. Alltid bra med en plan-b men det hade ju inte riktigt varit samma sak att tävla på någon annan än tjockis.


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0