Cheers





Trött efter ett bra pass på ängen


Så har jag fått tummen ur.
Det som hänt på sista tiden:

Förra helgen var Jonas och Bobby här som sagt, var jätte mysigt. Vi var och plockade svamp, fanns abnorma mängder trattisar. Smarr. Så var jag och Bobby på promenad med Manda och hennes söta hund Gigi
Annars gjorde vi inte så mycket, chillade mest och var på långpromenader med besten.

I veckan har det inte hänt sådär väldigt mycket heller. Varit och tränat hästarna, pluggat lite. Ska ta tag i mitt projektarbete här ihelg tänkte jag. Ska skriva om hästens pälssättning och hur den formats av evolutionen samt hur vi människor kan påverka och förstöra genom att bla klippa i tid och otid. Blir nog intressant.

Stog ju i baren på kåren igår. Var väldigt kul faktiskt. Intressant att se krogen från "andra sidan" för en gångs skull.. Det var diverse bar-överkropps-dans, X antal önsklåtar, drinkblandande, blev kallad både "snäckan" och "random tjej", stroboskopade, och åt en kanelbulle

Nu lite bilder





Omflätning av ett stycke man



Nöjd efter ett jättebra trailpass



Insåg att jag fått sjukt långt hår, det har bara rasslat iväg helt enkelt!


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0