Candycane

Nu är Bobbsan här. Mötte upp Jonas i Vänersborg igår och käkade lite thaimat och bytte grejer. Jag fick vinterdäck, vinterjacka, och ett stycke hund. Jonas fick ett par kg papper. Bra deal tycker jag.
Han får sova inne hos Göran och det gick bra igår.
Idag har vi vart på promenad med Matilda och hennes råsöta hund Boris. Bobby var lite odräglig och drog rätt mycket, men men. Får väl ha överseende med att han dels inte har sådär allt för mycket social träning och dels är det jakttider också..

Tog även ut Honey på en tur, blev barbacka idag för jag var så slö så jag orkade inte med sadel. Orkade inte ens byta kläder så jag måste sett rätt lustig ut med mina halkigaste byxor + gummistövlar. Men det gick bra att rida ändå, fördelen med barbacka är ju att man känner hästen så mycket bättre än med sadel. Tränade på det vi lärde oss hos Per och det gick riktigt fint, hennes trav börjar bli väldigt bra. Kan inte preci påstå att hon är lika stabil barbacka som Kajsa "fotöljen" Kavat, men det gick ändå.

Tanken var att jag skulle in till stan och kolla film, men jag blev helt sjukt trött så jag passar på det och stannar hemma istället

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0