Another day, another problem

Har suttit med mitt projektarbete hela dagen och det känns ändå inte som att man kommer någonstans. Är så mycket att läsa och hitta källor så jag blir helt trött i skallen. Nå har iaf fått ihop lite text.

Var iväg och tränade med Honey idag. Hon var så duktig. Hon har ju fått stå tillbaks lite på sista tiden iom SM och jag har prioriterat Kajsa, men nu blir det andra bullar. Kajsa är numera glad pensionär och Honey ska det bli ordning på.
Fast det som sagt var ett tag sen vi gjorde något var hon jätteduktig. Gick så snällt på transporten efter lite frustande både på dit och hemvägen. Var lite mycket att titta på i ridhuset också, några andra hästar och så, men det gick bra ändå. Är ju tävling för henne nästa helg så det är bara köra hårt fram tills dess.

Imorgon ska jag hämta min älskade lille hund. Bobby ska få vara här till nästa torsdag då Jonas ska på kryssning under helgen och kurs till veckan. Ska bli mysigt att ha den lille tussen ett tag

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0