About my day

Honey och Bobby har blivit riktiga kompisar. Dom stog och pussades genom staketet igår medans jag mockade hagen och när jag lyfte in honom i hagen fortsatte dom fiffla på tillsammans



Bobby var liite skeptisk först, men när Honey stog helt still och sänkte huvudet vågade han fram och sniffa lite



Var ut på promenad idag med Kajsa och Bobbs. Han hitta nå rådjursspår i skogen och ville sätta av efter det, men lugnade sig lite efter ett tag.

Har även gjort endel på projektarbetet. Har nu lite drygt en hel sida text, bara typ 5 kvar att skriva...

Så var hemresan till jul bokad. Blir att åka tåg för det var det absolut smidigaste och billigaste med för den delen. Dock tog alla mina slantar slut efter att den var betald, så jag får låna pengar av Jonas till nedresan efter jul..
Dumma staten som tar mina pengar

Började projekt få Honeys svans ren idag. Kan ju meddela att det blev en markant skillnad..



Före





Efter

Kommentarer
Postat av: OLIVIA CARLSSON- UNGHÄSTAR & WESTERNRIDNING

Jättefin häst! Är det en Quarter? :)

2011-11-01 @ 08:45:54
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: Lamia - Hästblogg

Guuud så fin man hon har!! :D

2011-11-01 @ 18:17:09
URL: http://lamiamichelle.se
Postat av: OLIVIA CARLSSON- UNGHÄSTAR & WESTERNRIDNING

SV: Åh, en Morgan! :) Verkligen superfin!

Rider du western?

2011-11-02 @ 08:55:37
URL: http://oliviawestern.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0