Work it

Så var ÄNTLIGEN alla däck bytta och klara. Och alla fruktansvärda låsbultar är kastade långt ner i soptunnan! Såna ska jag aldrig ha igen! Säkert bra om man har dyra stora exklusiva fälgar, men jag tror allvarligt inte att någon vill sno mina skitiga saker.. Fast man vet ju aldrig, Skara har ju högst antal brott per invånare i Sverige!

Blev ett pass med Honey i morse, gick riktigt bra, hon har börjat hitta formen väldigt fint. Lite ofokuserad bitvis, men tusen gånger bättre än i somras! Även galoppen börjar sitta mer och mer, hon har fortfarande lättare att fatta rätt från skritt, men vi jobbar på det



Trött och nöjd efter morgonens träning

Har även börjat med min etologiska studie som vi ska göra i en kurs. Kollar på mina kära hästars ätbeteende när dom får sin frukost i hagen. Jag har vetat att Honey jagar bort Kajsa från höet ibland, men jag vill veta mer HUR OFTA hon gör det, och hittills hade det varit mycket mindre än vad jag trodde att det skulle vara. Och med jagar bort menar jag att Honey tar den höhög som Kajsa står i för tillfället.
Tror jag måste skriva ner min hypotes innan jag blir förblindad av mina resultat och glömmer vad jag trodde från början..

Nå dags för arbete ett par timmar innan jag segar ihop totalt

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0