Say goodnight and go

Så var hästarna inne för kvällen. Det är vääääldigt fuktigt ute, helt vitt i luften.
Imorgon ska vi träffa treorna som ska mentora oss genom den etologiska studien vi ska göra. Funderar på om jag ska iakta mina hästar vid utfodring och  komma på nån käck fråga runt det. Vore ju rätt skönt att kunna göra det hemma..
Efter skolan blir det att byta tillbaks sadel. Var ju synd att inte någon av dom passade men men. Har en annan på g, men det hade ju varit riktigt skönt att bli av med min först så jag får loss lite cash. Sen skulle jag nog klippa Jonna och på kvällen blir det att stå i pubben på kåren. Är halloweentema. Kan nog bli intressant.

Nu ska jag nog gå och tryna

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0