Ready made

Så var Honeys man någorlunda flätad, svansen är tvättad och bilen är packad. Allt klart för imorgon alltså. Ska försöka komma iväg runt 8 för att ha bra med tid så det inte blir som sist med 5 min framridning.
Får även sällskap med mig, Jenny som tog hand om hästarna när vi var på Nordens Ark följer. Skönt att slippa åka själv det är ju så segt



Hade ett riktigt bra pass med henne på ängen idag. Hon har verkligen börjat få till traven ordentligt och det märks verkligen skillnad på henne från dag till dag. Tog även en tur med lille tjockis, barbacka med grimma för jag var slö och orkade inte med något annat. Hon tyckte nog det var lite trevligt att komma ut en sväng och lulla på.
På kvällen smet hon ur hagen den lille fisen. Tänkte låta henne vara ute medans jag fixade klart Honey men det tyckte inte Kajsa passade så hon kom glatt springande efter oss och in i stallet. Mitt sötaste!

Räknade sidorna i mitt projektarbete idag. Det ska ju vara på max 10 sidor inkl allt och jag som kännt att jag knappt börjat, bara skrivit lite inledning var visst uppe i 7 sidor.. Kanske dags att runda av det lite...

Hade tänkt att jag skulle hinna fara och bada ikväll. Tydligen är det "myskväll" på badhuset på fredagar och några från klassen skulle dig, men det hade jag inte en chans att hinna med när jag tänkte efter.
Skulle ju packa bilen, rida hästar, rulla in en ny bal i stallet (som var tre gånger så tung som den förra så jag fick be Göran om hjälp att få upp den för dörrkanten) putsa på Honey och äta middag.
Men nästa fredag ska det badas! Hoppas jag

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0