On the night

Igår fick jag lite oväntat besök. Jonas skulle ju vara på kurs(?) vid Mariestad idag och imorgon så han kom på den smarta iden att komma hit redan igårkväll. Det var mysigt!

Idag blev det lite rodeo med Honey, hon hade nog lite överskottsenergi som hon tyckte det var lämpligt att göra sig av med när jag satt på. Gick iaf riktigt bra och om hon går så på tävlingen på lördag blir jag en väldigt stolt matte!


Göran hade fått ett svinkranium som han skulle ta till museet. Ena beten hade vuxit in i skelettet på den. Kan ju inte varit sådär väldigt bekvämt..





Blev lite förvånad över hur stort det faktiskt var.

Imorgon blir det hundpromenad efter skolan och sen kommer Jonas och hämtar Bobbs och åker hem igen. Men nu är det bara nån vecka kvar tills jag har praktik och är där drygt en hel vecka. Yey.

För övrigt tror jag Kajsa trivs bra som pensionär
Ska även ge mig in i den där otrevliga sadeldjungeln också. Nu när Kajsa inte ska ridas så hårt behöver hon ingen sadel och eftersom den är för stor på Honey får jag försöka hitta någon som passar bättre

Kommentarer
Postat av: Sandra plate

Hur gammal är Kajsa? : )

Jaadu, slutade höra av sig o ja fick jaga henne men honkunde aldrig (börjat jobba mer + att hon har barn typ varannan vecka, vet inte. Ingen riktig förklaring? Synd för henne tyckte ja verkligen om..) : )

2011-11-02 @ 20:22:42
URL: http://sandraaplate.blogg.se/
Postat av: sandra

hah, nää. eller hur är de konstigt? stallkompisarna möjligtvis men dom har ju tyvärr egna ;) men men! vi får väll se va de blir!

okej! då är hon som min Figge gubbe då :) dock är det inget han tror på själv, enligt han är han väll max 5.. haha. det kan han gott få tro :) De enda som märks på honom att han blir äldre är att han gärna tar de lite lugnare o har lite vita hårstrån här o där på kroppen ;)

Kram!

2011-11-02 @ 23:03:06
URL: http://sandraaplate.blogg.se/
Postat av: sandra

hah, nää. eller hur är de konstigt? stallkompisarna möjligtvis men dom har ju tyvärr egna ;) men men! vi får väll se va de blir!

okej! då är hon som min Figge gubbe då :) dock är det inget han tror på själv, enligt han är han väll max 5.. haha. det kan han gott få tro :) De enda som märks på honom att han blir äldre är att han gärna tar de lite lugnare o har lite vita hårstrån här o där på kroppen ;)

Kram!

2011-11-02 @ 23:03:07
URL: http://sandraaplate.blogg.se/
Postat av: OLIVIA CARLSSON- UNGHÄSTAR & WESTERNRIDNING

SV; Okej! :D

2011-11-03 @ 10:06:45
URL: http://oliviawestern.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0