Moonlight shadow

Idag blev det en tur i månskenet med Honey. Hade lång dag i skolan idag med en (enligt mig) väldigt onödig föreläsning + uppgifter så när jag kom hem hade det hunnit bli mörkt. Som tur var är det nästan fullmåne så jag såg vad vi höll på med ändå. Dock verkade hon lite störd av skuggorna, men slappnade av efter ett tag. Red i hennes allroundsadel. Får bli den tills jag hittar en som passar, men det är verkligen skillnad på en sådan mot en westernsdadel. Känner inte alls samma stöd från sadeln som jag gör i en western. Har iaf en ny  på g som förhoppningsvis ska passa. Ska till Per nästa onsdag och hoppas jag hunnit få den tills dess så han får hjälpa mig att kolla så den sitter rätt. Han hade också ett par jag kunde prova.
Blir bra med ett Perpass innan vi åker till Åmål också, har jag nya saker att träna på passande nog när jag har ridhus drygt en vecka!

När jag ridit klart tog jag på mig husmorsstassen och lagade mina favoritstalljeans som höll på att falla isär. Nu håller dom ett tag till innan det är dags för dom att vandra vidare. Mina ABSOLUTA favoriter är tyvärr utom all räddning. Nåväl, får väl vara glad att ett par gick att rädda. Det blev inte så snyggt, men skit samma


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0