Make it on my own

Sjukt less på min bil. Mitt knä gör fortfarande ont och lär nog bli blått och fint.
Ska ropa på hjälp på en verkstad på måndag för jag tror inte vanlig hederlig manpower rår på dom fula bultarna. Funderar även om man skulle slå på stort och köpa nya bultar eftersom domhär och jag har verkligen inte kommit överens ett enda däckbyte. Dessutom var nya fina (snälla) bultar inte sådär allt för dyra...



Tog en tur med Kajsa för att bli på bättre humör och det blev jag. Märks dock att hon inte tränats lika mycket på sista tiden för hon är inte riktigt lika bekväm barbacka som hon var tidigare. Men hon är så go, rider ut barbacka i grimma utan problem. Böjde igenom henne ordentligt, öppnor och slutor, hon lyssnar väldigt bra.

Tänkte att jag ska försöka få till nån film på båda hästarna nångång  under Åmåls veckan. Är ju alltid kul att ha om inte annat så för att se själv om ett par år hur det såg ut.




Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0