Fuck my life

Skulle ju byta däck idag på bilen och transporten. Lugnt och fint skulle det gå.. Har hållt på i drygt tre timmar och fått bytt ETT DÄCK!
En bult på varje ruttna däck som absolut inte går att få loss. Har haft ett extra järnrör på 2 m för att få mer hävstångseffekt men det enda som hände var att fälgkorset böjdes.

Och transporten var likadan, fick inte loss en endaste rutten bult, och eftersom det är lördag har ju ingen verkstad öppet så jag får glatt vänta till måndag... Skitbilen står nu med ett vinterdäck fram och resten sommardäck.
Jag som hade tänkt åka in till stan ikväll men nu skiter ju det sig.

Dessutom slog jag i knät och det gör skitont.
Ska ut och trösta mig med en tur med Kajsa innan det blir alldeles kolsvart

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0