Cowsense

Var och kollade på kosseclinic idag. Snälla Maria hämtade upp mig eftersom jag har lite ojämna däck på min bil. Förhoppningsvis blir det fixat imorgon.
Var Ute Holm som höll i clinicen. Var väldigt intressant att se, men jag tror ändå inte att kossor kommer att bli något för mig och Honey, vi nöjer nog oss med att bara hålla reda på varandra.



På eftermiddagen blev det en tur med Kajsa på ängen. Har inte ridit henne ordentligt sen SMet men det märktes knappt, allt satt där det skulle och vi fick till ett par riktigt fina byten. Min lilla goding! Märks att hon tycker det är mycket roligare att jobba när det inte är blir ofta



Klippte Honeys man lite efter ridningen. Den var så sliten och ful längst ner så jag kapade en decimeter för att få den lite jämnare. Finns ju lite man att ta av



Före                                                                Efter

Syns knappt att det är taget nått..


Kommentarer
Postat av: Elin stjernstedt

Sjukt härlig man :D

2011-11-15 @ 14:56:16
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/
Postat av: Ellen S

det var en rejäl man hon hade! :D

2011-11-16 @ 08:06:55
URL: http://lnsjogren.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0