The bomb

Har fått bilderna som Tobias tog under SMet så här kommer en liten bildbomb..



Kvaltrailbanan



Travserpentin



Bommar mot rygghinder



Ryggning i L, sedan rakt ut i galopp



Bro



Vända i box, skrittbommar ut



Sjukt koncentrerad på framridningen för pleasure





Pleasure. Satt bitvis med väldigt hög hand (som här på bilden), men hon sprang som en liten toka så jag fick hålla henne mycket mycket mer än vad jag hade velat..







En del av ekipagen på lineup efter pleasuren. Totalt var vi 22 i kvalet om jag inte minns fel, 16 gick vidare


Detta är alltså bara bilder från trail och pleasurekvalet på fredagen.
Vi gick som sagt vidare i alla tre klasser och jag ska se om jag kan få tag på lite bilder från söndagen. Ett par filmer finns iaf någonstans..

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0