And the story goes on

For till verkstad idag för att få bultarna lossade. Var knappt så gubben trots alla sina fancyflashiga maskiner och manicker fick loss dom. Men tillslut släppte även den sista jäveln. Körde direkt och köpte ett par nya så jag kunde byta ut dom som var totalkvaddade..



Ja ni ser ju skillnaden. Den gamla är rundare än en badboll..

När jag kom hem och glatt skulle byta däck med mina nylossade bultar gick det superfint fram till sista däcket där ena skitbulten fortfarande vägrade lossna. Till råga på allt var det låsbulten. Ska åka in till Ford och fråga om dom har en nyckel jag får låna lite fort för min funkar inte..

Men transporten fick nya fina däck iaf. Tack vare Mandas superverktyg och mitt järnrör hade dom bultarna ingen chans. Transporten 0 - Linnea 1


Kommentarer
Postat av: far

Bra bild på muttrarna. Nästan studio-kvalitet...

2011-11-15 @ 12:02:57
Postat av: Linnea

Ja ibland glänser iphonen till. Det gjorde den dock inte på den andra bilden i inlägget, men jag skyller på fukten i luften..

2011-11-15 @ 16:24:56
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0