almost there

Hann med en tur med Honey på ängen idag innan det blev kolsvart. Tog det lite lugnt och red mest igenom henne i skritt och trav, och det gick SJUKT bra. Efter lite okoncentration i början slappnade hon av och gick super, stabilt, lugnt och fint. Vilken fantastisk liten häst jag hittat mig!
Fick lite filmat med henne under förra veckan och jag ska försöka få tummen ur och ordna till dom filmerna lite. Men det tar sån sjuk tid att få upp dom på tuben med min sega dator. Men det kommer så småning om

Sitter och försöker bli färdig med mitt projektarbete en gång för alla. Bara diskussionen kvar men den var svårare än vad jag trodde.. Nå har ju imorgon på mig också om det skulle vara så.
Lite trist att jag inte åker på djurskyddskonferensen imorgon, men samtidigt känns det skönt. Behöver verkligen två heldagar till at råplugga!

Ikväll blir det att åka in till stan och stå i puben igen. Är pirat/ninja-tema ikväll.


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0