Imbecill

Något är jävligt fel med det här stället. Personalen på arbetsförmedlingen GLÖMMER att skicka in till facket att man varit där och anmält sig som arbetslös. HUR FAN KAN MAN GLÖMMA GÖRA SITT JOBB????
Tack så fruktansvärt mycket, nu tar det YTTERLIGARE 2-6 veckor innan jag får några pengar. HÄRLIGT! Självklart kan jag ju skita i att betala mina räkningar tills dess, NOT! JÄVLA IDIOTER rent ut sagt!!!!
(Ja jag är lite på dåligt humör) När man sedan går och meddelar arbetsförmedlingen om deras "lilla" miss får man ingen ursäkt eller någon reaktion öht. Ett "så då var det inskickat retroaktivt" var det enda. Inte någon stor sak för dom, men för mig som det påverkar rätt rejält så märks det VÄLDIGT tydligt! Som sagt, jävla idioter!

Går vidare till banken och får veta "nej vi har inte kontanter längre, ska du få pengar av någon kan du be dom föra över det på internet." Ja visst, om det inte vore så att jag står med pengar i handen "jaha, då kan du åka till Säffle"
Varför handla med pengar när man är en bank...

Positiv sak idag dock, arbetsintervju imorgon.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0