thank you

så var självaste födelsedageshelgen över. falkenbergarna kom i lördags och det blev livat. dalton var med och bobby blev jordens gladaste hund kan jag lova. vi åt jättegod mat som robban och martin kokade ihop och kollade på schlager, eller mello som det tydligen också heter. rätt låt vann självklart inte.. men hellre erik saaaaade än den där jävla danny!
fick en prenumeration på luckyrider av dom. yey. gullegrisar!
idag följde emma med till stallet och red en sväng på kajsa som var lite trött och inte tyckte att hon behövde lyssna riktigt, men det gick bra ändå.
nu har jonas somnat på soffan, han är fortfarande lite sjuk och blir nog hemma imorgon också..
själv har jag precis beställt bettet jag suktat efter i hundra år, och lite conchos till sadeln så den blir lite trevligare.


var verkligen jättekul att få lite besök, synd bara att vädret var lite tråkigt. vill ju ha sommar!

tack alla ni som grattade mig igår på min bemärkelsedag. känns alltid kul att få ett grattis :)

just det, fick även ett starkt G på första matteprovet, bara tre poäng från VG
och MVG på naturkunskapen. 57 av 60 helt ok


Kommentarer
Postat av: lina

Grattis i efterskott!!

2011-03-13 @ 18:04:45

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0