oh the pain!

jag har verkligen ont i hela kroppen

träningsvärk i armarna. tänkte att det skulle vara lättare att dra transporten 2 dm istället för att backa bilen lite till. det var det inte kan jag meddela.
idag när jag var ute och red lyckades jag med konststycket att bryta ryggen. typ.
var lite slö så jag tänkte att det är en bra dag att rida barbacka. skulle ändå bara skritta. så for jag och mötte upp carina och där satt jag i godan ro och lunkade på, när jag helt plötsligt fann mig halvt till vänster om hästen, hade i princip all min tyngd i tyglarna och tänkte "såhär kan jag ju inge sitta" och släppte tyglarna. det gjorde jag innan jag tänkte på gravitationen som girigt slet mig ner till marken med mitt vänstra handtag först. tappade luften rejält och när jag reste mig upp insåg jag att kajsa hoppat till för en hund som fanns i ett av husen brevid där jag red. suck.

så nu sitter jag här och tycker synd om migsjälv. voltarengel är min bäste vän

träningen igår gick riktigt bra. jag får rida trail och westernriding som jag ville. yey. blir att hårdträna på byten nu.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0