give it all away

så har mina grejer kommit jag beställde. bettet kändes gigantiskt, men det blir nog bra när det sitter på. ska bli kul att se hur kajsa tycker om det.

igår blev det en tidig morgon. vad tvungen att följa med och föra jonas bil till verkstaden i mellerud och den skulle lämnas innan kl 7. ska hämtas ikväll. jonas är måttligt nöjd för det slutade på dryga 9000 men men, nu slipper han ju göra nått med den på ett tag. idag är han iaf frisk och på jobbet igen.
håller på att tvätta och till första maskinen glömde jag trycka in snabbprogramsknappen så den tog över två timmar. kul..

bläk, känns som att jag inte får mycket gjort idag.



bobby och dalton i fem sekunders vila ihelg

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0