fart

så. det har vart en lång helg.
i fredags kom patrik och marlene med familj på väg hem från fjällen, i lördags var jag i stallet hela dagen och hjälpte till på hopptävlingen som var och i söndags var vi ute och fiskade på värnen.
det var superfint väder men det blåse lite, men när vi hittade lite lä var det toppen.

har mått lite halvkasst sådär dom senaste dagarna. tror jag håller på att få bihåleinflamation eller nått annat töntigt. jag väljer dock att ignorera det. tänker inte bli sjuk nu, speciellt inte eftersom vi får gäster ihelg igen. emma, robban, kalle, josefin och martin kommer och hälsar på och kalasar. ska bli jättekul!
och då kan man ju inte ligga sjuk heller. hur skulle det se ut.

har ju haft en tjej på g som medryttare till kajsa. träffade henne i lördags och visade hästen och så. igår skulle hon komma igen och rida första gången och jag skulle vara med och övervaka så allt gick rätt till, men vi var tvunga att flytta tiden för nått kom emellan. så vi flyttade den till idag. fast i hennes värld hade vi flyttat till imorgon så det vart inget idag heller.. nåväl, tredje gången gillt får jag väl hoppas...

försökte ta lite bilder på kajsa för nån dag sen men hon ville inte riktigt stå still och posa, så dom flesta blev lite suddiga..





kan även tipsa folk om the watson twins. mycket trevlig musik att ha i öronen



Kommentarer
Postat av: Far

Så ni fiskade på värnen? Var ligger den?

2011-03-09 @ 09:16:33
Postat av: Anonym

den ligger brevid den andra värnern.

värnern och värnern har du väl hört talas om?

2011-03-09 @ 09:30:41

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0