chill

så.
biologin är inskickad, hunden klipptes igår, hemmet är dammsugit, och första trailträningen är avklarad
klippte som sagt hunden igår, tog typ 2 timmar men nu är det gjort. han ser ut som en valpig råtta igen med världens största huvud, men mjuk och vit är han iaf

idag hade både jag och jonas sovmorgon. jag hade första gången någonsin sagt åt honom att han helt enkelt inte fick fara och fiska på morgonen. med tanke på att han höll på att dö tidigare i veckan av den trevliga förkylningen han dragit på sig... och jag hade inte morgonpasset i stallet så vi kunde sova länge båda två. mysigt

första trailträningen som sagt. vi var hela 3 hästar, jag, carina och en till, men det var rätt många som kom och kollade på. kul. kan ju hoppas att fler vågar vara med nästa gång. tog en av banorna från winter trailmania, men bygdde den rätt tight, men det var kul ändå.
nästa vecka blir det dock inge trail för mig för jag ska ju på kurs med wa lagets lagledare. ska bli kul att få veta vilka klasser jag ska få rida.
hoppas på trail och westerriding om jag ska försöka satsa på pleasuer och horsemanship med team linnea och kajsa.

nu ska jag chilla en stund.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0