boring boring boring

var och kollade på peter ljugberg clinic i sunne igår med carina. blir alltid så himla sugen på att rida när man ser andra göra det och speciellt när det är en sån bra tränare på banan. nåväl, jag är ju ingen reiningryttare så. men det var kul att se när dom tränade ändå

var lite lustigt i lördags när vi höll på att bygga trailbanan i ridhuset, så var frank kutcher där med några av sina hästar och höll på att avsluta. han frågade om vi inte skulle ha en westerntävling nån söndag, att det skulle vara roligt. jag blev lite paff ja.

försöker plugga lite naturkunskap. har sista provet på torsdag, men det går rätt segt. jag skyller på vädret. har ingen lust till något faktiskt.


hade ju tänkt att jag skulle bakat lite bröd igår men det vart aldrig av. kanske ta tag i det till veckan istället

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0