saturday morning

Morgonpromenaden till stallet är gjord och hästarna är matade och utsläppta.
Verkar bli en riktig kanondag idag igen. Jonas ligger och sover än, klockan är ju iof inte ens 10 än.. I eftermiddag är det trailträning, första gången på väldigt länge jag kan vara med.
I torsdags fick jag frågan om jag inte kunde hålla lektion för en person. Jättekul! Igår fick jag frågan om jag inte kunde rida en annans  unghäst ett par gånger och säga vad jag tycker. Jättekul! Jag kanske kan något om dethär med hästar ändå.
Snart är det tävling. Transport är kirrad, övernattning i Karlstad så inte resan blir så sjuk lång, boende för mig och hästen på plats är kirrad, anmälningen är godkänd. Yey.
På måndag, uppvisning på travet. Det gäller att hålla sig underhållen

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0