Smell it

Så var arbetet för denna vecka färdigt. Imorgon ska jag packa, tvätta häst, putsa utrustning och börja resan mot Borlänge och tävlingar.
Och nästa helg är det midsommar i Göteborg. Jonas fick ju i julklapp en hotellnatt och när vi bokade tänkte vi inte alls på att det var midsommar. Men det gör ju ingenting. Längtar till hotellfrukosten höhö
Bra att hålla sig sysselsatt, om tretton dagar blir vi 5 i familjen. Förutsatt att den lille godbiten går igenom besiktningen nästa söndag.
Ska försöka att inte tänka och längta för mycket tills dess. Men jag tror inte jag riktigt fattat det än...

Jag och Bobby är ensamma idag. Jonas är på kurs i Jönköping och kommer först imorgon. Bobby fick vara med våran granne idag och hjälpa honom tvätta sin bil iom att jag jobbade och Jonas är borta. Sen hade vi lekdate med Ronja och lite bad i Vänern för att svalka dom lite. Tyckte han hade haft en sån aktiv dag och han var rätt trött när jag skulle till stallet så han fick stanna hemma. När jag kom hem nån timme senare möttes jag av en stor kissfläck på en av mattorna.. Hmm....

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0