Monday monday

Så var en midsommar helg över. Torsdag när Jonas spelat fotboll färdigt åkte vi till Falkenberg. På fredagen blev det middag med Patrik, Marlene och barnen och Jonas mormor, och så givetvis hans mor och far. På kvällen åkte vi till Emma och Robban där det övriga gänget (Kalle, Josefin, Martin och David)
Var kul att träffa dom igen.
Lördag skulle vi till Göteborg. Planen var att åka så vi var framme runt 10. Väckt blev jag 0940..
Nå bättre sent än aldrig, vi var framme runt 12 och checkade in. Rummet vi fick var ett käckt handikapp rum med ett kikhål för stående höjd, och ett för sittande.
Vi spenderade dagen på Liseberg, ätandes glass och bortspenade pengar. Dock vann Jonas två chipspåsar. Vi fick även uppleva lite Amsterdamfeeling igen när ett gäng småkillar satte sig på bänken brevid oss och började röka på. Tja så kan man ju också göra...
På kvällen gick vi ut och åt thaimat och sedan 3D bio. Såg sista pirates filmen. Helt ok.
Söndagen spenderades på stadens gator och torg. Jonas ville ha nya jeans. Det hittades och även lite annat. Jag slog till på 3 tröjor. Två av dom kostade 30 kr och den tredje hela 45. Tror jag glömt hur man köper kläder och beter sig i en stad.
Men överlag var det en väldigt trevlig och mysig helg. Var lite skönt att inte behöva oroa sig för att hunden var ensam hemma och sådär. Han stannade ju i Falkenberg. Mötte upp Annica på söndagen och fick tillbaks honom innan vi åkte hem.

Nu har jag precis klippt honom igen. Förhoppningsvis hålls han lite svalare nu i sommar.



På onsdag åker vi och hämtar min nye häst. En svindlande tanke!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0