What a wonderful day!

Åh vad det var en bra dag idag!

Först tog jag och Kajsa en långtur med Carina och Axel. Galopp i solen, hur härligt som hellst!
Kajsa är lite snabbare än Axel till och med. Det händer inte ofta att hon springer ifrån någon.
Spolade av henne när vi kom tillbaks, och det första hon gjorde när jag släppt ut henne i hagen igen var att riktigt rejält rulla på båda sidorna. Mys.

Sedan var det lillens tur. Blev i ridhuset med henne, där var det svalt och skönt. Hon var SJUKT duktig idag. Fipplade knappt något med bettet, var jätte mjuk fin och följsam! Till och med traven gick super, och den är mjuk som bomull. Satt bara och njöt. Hon kommer nog bli en sjujävla häst så länge jag inte klantar till det dvs..
Efter ridningen blev det lite luggtvätt. Även i spolspiltan skötte hon sig superbt, så nu är luggen också ren och fin.




Hade tänkt att jag skulle gå till banken idag, men så var det visst stängt. Tokigt.

Igår åkte ju Jonas till Norge och är borta en vecka. Lite trist för mig, men han förtjänar verkligen lite ledigt!
Han åkte med Anders, Anders lillebror och pappa. Kan säga att bilen var mer än full när dom for..

Imorgon blir det jobb på förmiddagen, och så mina bestar efter det

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0